tirsdag 6. mars 2012

-- beklager til alle som følger oss --

Vi beklager veldig til dere som følge oss og virkelig bryr seg om oss. Vi har fått greie på av noen at det er noen som driver og spør om elins hele tiden som aldri har brydd seg tidligere. Og som ikke bryr seg om hvordan det går. Men hvor missforstra hun er osv. Vi ønsket og lage en blogg så folk som virkelig var interesert inog følge oss. Og til erfaringer for folk i samme sitvasjon.
Men når folk sier så stygge ting og missbruker dette. Så har vi desverre kommet frem til av vi legger ned denne bloggen. Og jeg må virkelig beklage til alle dete faste som har kommentert innlegg og virkeøig følgt oss og heiet på oss. Men håpet også at dete skjønnet oss. Vennet av oss får bare spørsmål om hvor missfostra elina er og bare negativitet så da veldig vi og stenge bloggen.

8 kommentarer:

  1. At det er mulig av folk!..:( Men jeg skjønner dere selvfølgelig veldig godt, nå er dere i en fase i livet hvor dere ikke trenger ubetenksomme og negative kommentarer!
    Datteren deres er ei helt nydelig og sterk lita prinsesse, absolutt ikke noe misfoster!! Ønsker dere alt godt videre! og håper at alt ordner seg for dere og deres vakre lille prinsesse Elina! <3

    SvarSlett
  2. Er det virkelig mulig at noen kan synke så lavt? Helt utrolig.. skjønner godt at dere vil legge ned bloggen,bruk kreftene deres på dere selv og Elina fremover i stedet.. mange klemmer <3

    SvarSlett
  3. Huff, er det mulig?? Hva er det som feiler folk. Jeg føler virkelig med dere og jeg håper at det går bra med jenta deres. Lykke til videre!

    SvarSlett
  4. Så utrolig trist at noen kan si noe slikt, og samtidig "ødelegge" for oss andre som følger spent med..
    Ønsker dere alt godt fremmover <3

    SvarSlett
  5. Ja dette var utrolig kjederlig. Men noen mennesker har ikke peiling på hva fi sier for noe. Og utrolig respektløst. Di vet ikke hvor godt di egentlig har det.

    SvarSlett
  6. Jeg sitter og måper!
    Det gjør vondt og tenke at noen kan få seg selv til og si noe slikt.
    Si noe slikt om ei helt uskyldig, vakker og helt perfekt lita jente!

    Skjønner godt at dere legger ned bloggen, selv om jeg og blir litt trist. Har jo en gutt som ble født med diafragma hernie selv, så det var litt spesielt og kunne følge dere så tett.

    Jeg ønsker dere all hell og lykke fremover, krysser alt jeg kan for den sterke jenta deres! Kommer til og tenke mye på dere! Håper jeg finner dere igjenn en gang i fremtiden, så jeg får se vakre Elina igjenn.

    Masse masse lykke til!!
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  7. Ja veldig kjederlig st det skal bli slik. Elina er bare en helt utrulig sjønn jente<3 skjønner ikke at norn kan få seg til å si slikt.
    Ja du får sikkert kontakt med oss igjenn:-) ville veldig gjerne ha den bloggen. Men syns ikke det er boe morro når folk oppsøker venner og familie på arbeidsplassen og spør og sier slike ting som har blitt sagt. Men veldig glad for at dere som virkelig har fulgt oss forstår oss også:-) klemmer fra oss til dere:-)

    SvarSlett
  8. Hei, aner ikke om dere går innom for å kikke litt av og til om det har kommet nye kommentarer.. men ville bare si at jeg tenker på dere og håper prinsessa deres har fått operasjonen(e) hun trenger og at det går så bra som det kan gå..<3

    SvarSlett